Ακόμα ένα φιάσκο με τις πληρωμές επί κυβερνήσεων ΝΔ. Κανονικά σήμερα 30 του μήνα όπως γίνονταν όλα τα προηγούμενα χρόνια θα έπρεπε να γίνουν καταβολές για προγράμματα βιολογικά και λοιπά αγροπεριβαλλοντικά, όμως για μια ακόμα φορά τα χρονοδιαγράμματα έπεσαν έξω και χιλιάδες αγρότες και κτηνοτρόφοι έμειναν απλήρωτοι.
Οι φιλοκυβερνητικές ιστοσελίδες εβδομάδες τώρα προπαγάνδιζαν περί πληρωμών στέλνοντας τον αγροτικό κόσμο στα ΑΤΜ, όμως όλοι διαπίστωσαν πως οι λογαριασμοί τους είναι άδειοι….