Συνεχίζεται ο εμπαιγμός των παραγωγών και η ωραιοποίηση από συγκεκριμένους κύκλους με έδρα στην πρωτεύουσα. Γράφουν για παράδειγμα ότι αναρτήθηκαν τα βιολογικά, κάνοντας τους παραγωγούς
να τηλεφωνούν στους υπεύθυνους των ΚΥΔ. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει όμως.
Όσον αφορά βέβαια στα αγροπεριβαλλοντικά αναμένεται πληρωμή τέλη του μήνα. Η ανάρτηση στο σύστημα θα γίνει από βδομάδα.