email:

info@agrocretanews.gr

Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου, 2024

Επικοινωνία

info@agrocretanews.gr

Απαγόρευσαν διαφήμιση της Toyota

Το να αγοράσεις ένα pick-up και να θεωρείται εκ προοιμίου ως αντικοινωνική πράξη, αυτό φτάνει πλέον στα όρια του παραλογισμού.

Σε έναν κόσμο γεμάτο από political correct αποφάσεις (και προφάσεις) ήταν αναμενόμενο ότι θα φθάναμε και σε αυτό το σημείο.

Όπως μαθαίνουμε, η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) του Ηνωμένου Βασιλείου απαγόρευσε πρόσφατα μια διαφήμιση του Toyota Hilux για την προώθηση της οδήγησης εκτός δρόμου, θεωρώντας την κοινωνικά ανεύθυνη προς το περιβάλλον.

Ενώ το Toyota Hilux, παραμένει το φημισμένο παγκοσμίως αυτοκίνητο για την ανθεκτικότητα και τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, η διαφήμισή του αντιμετώπισε πρόβλημα στη Βρετανία.

Η απόφαση της ASA σηματοδοτεί μια σπάνια περίπτωση όπου μια διαφήμιση μπλοκαρίστηκε λόγω έλλειψης κοινωνικής ευθύνης όσον αφορά τον περιβαλλοντικό αντίκτυπο.

Η Adfree Cities, μια οργάνωση που υποστηρίζει την απομάκρυνση του διαφημιστικού υλικού από τους δημόσιους χώρους, έθεσε το θέμα υπόψη της ASA, εστιάζοντας σε δύο διαφημίσεις από το 2020.

Η πρώτη ήταν ένα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που παρουσίαζε έναν στόλο φορτηγών Hilux να διασχίζει μια κοίτη ποταμού που μοιάζει με την άγρια φύση σε ένα ντοκιμαντέρ φύσης, συνοδευόμενο από μια φωνή που τόνιζε την εκτός δρόμου ικανότητα του φορτηγού με το σλόγκαν “Toyota Hilux. Γεννημένο για να περιπλανιέται”.

Η δεύτερη απαγορευμένη διαφήμιση περιείχε μια αφίσα που απεικόνιζε πολλά από τα pick-up της Toyota να σηκώνουν σκόνη σε ένα περιβάλλον που μοιάζει με έρημο, με τη λεζάντα “Born to Roam”.

Η Toyota υπερασπίστηκε τη στάση της, τονίζοντας την καταλληλότητα του Hilux για απαιτητικά εδάφη και υποστηρίζοντας ότι βιομηχανίες όπως η γεωργία και η δασοκομία απαιτούν πραγματικά τέτοιες εκτός δρόμου ικανότητες.

Επιπλέον, η Toyota ανέφερε ότι τα πλάνα γυρίστηκαν σε ιδιωτική έκταση στη Σλοβενία με την άδεια του ιδιοκτήτη και τόνισε τις προσπάθειές της για ηλεκτροκίνηση των οχημάτων από το 1997 ως απόδειξη της δέσμευσής της για περιβαλλοντική φροντίδα.

Παρά την αναγνώριση της φανταστικής φύσης της σκηνής του βίντεο και της πρόθεσης της Toyota να απευθυνθεί σε πελάτες που χρειάζονται πραγματική χρησιμότητα εκτός δρόμου, η ASA κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι διαφημίσεις υποστήριζαν τη χρήση των οχημάτων με τρόπο που αγνοούσε τις επιπτώσεις τους στη φύση και το περιβάλλον, οδηγώντας στην απαγόρευση.

Σχετικά Άρθρα

Ένα βραβευμένο ποίημα- ύμνος για την ελιά

Από τον μαντιναδολόγο Χαρίδημο Σιγανό ΑΠΟΨΗ του νότου 13-02-2024:Γράφει: Ο Γιάννης Φραγκιαδάκης Ο Χαρίδημος Σιγανός από...

Κομισιόν: Το σχέδιο για μείωση της γραφειοκρατίας στους αγρότες

Τι αναφέρει η επιστολή που απέστειλε στη βελγική προεδρία Υπό την πίεση των συνεχιζόμενων αγροτικών...

Σύσκεψη στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με τα Επιμελητήρια Κρήτης

Σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε σήμερα η συνάντηση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής...

Δουλεύει σκληρά στα 84 της χρόνια για να βοηθήσει τον γιο της στα θερμοκήπια

«Πονούνε τα χέρια, τα πόδια και η μέση. Αλλά τι να κάνουμε αφού πρέπει...

Ηγέτης στην ΕΕ η Ελλάδα στις υδατοκαλλιέργειες, διαπιστώνουν Ευρωπαίοι  Επίτροποι

Θ. Σκυλακάκης: Αντισταθμιστικά οφέλη για την αλιεία σε περιπτώσεις όπως η εγκατάσταση ανεμογεννητριών Επαναφέρει ο...

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ