Μπαρούτι μυρίζει ο αγροτικός και κτηνοτροφικός τομέας καθώς τα μέτρα που ανακοίνωσε η Κυβέρνηση και εξειδίκευσαν σήμερα οι αρμόδιοι Υπουργοί δεν αρκούν και δεν πείθουν κανέναν.
Για παράδειγμα στην κτηνοτροφία δεν έχει γίνει σοβαρή παρέμβαση ενώ τα de mimnimis και οι αποζημιώσεις αφορούν τους γνωστούς και μη εξαιρετέους της Βόρειας Ελλάδας.
Για την Κρήτη ειδικά, σχεδόν τίποτα.
Γι’ αυτό ο κόσμος της παραγωγής όπως ανακοινώσαμε και χτες ετοιμάζεται για μαζική κινητοποίηση την 1η Μαρτίου, αρχής γενομένης από το Ηράκλειο.
Η συμμετοχή το μόνο σίγουρο είναι πως θα ναι μαζικότατα καθώς δεν υπάρχουν περιθώρια εφησυχασμού και όλα δείχνουν πως πάμε στις κάλπες με τους αγρότες στα μπλόκα.