Στον ΟΠΕΚΕΠΕ βρέθηκε σήμερα ο Πρόεδρος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ρεθύμνης και μέλος ΔΣ του ΟΠΕΚΕΠΕ, Γιάννης Γλεντζάκης.

Όπως ανέφερε σε δήλωσή του:
Συνάντηση σήμερα και από κοντά στο ΔΣ του ΟΠΕΚΕΠΕ με το νέο πρόεδρο Βαγγέλη Σημανδράκο και τον αντιπρόεδρο Κυριάκο Μπαμπασίδη. Και τους ευχήθηκα καλή δύναμη στο δύσκολο έργο που ανάλαβαν.
Θα κάνουν ό,τι είναι δυνατόν ώστε η πληρωμή των επιδοτήσεων να γίνει στην ώρα της, δηλαδή το τελευταίο δεκαήμερο του Οκτώβρη.