Σε μια πρωτόγνωρη πληρωμή, με έξτρα κατανομές σε συνδεδεμένες, οικολογικά σχήματα, κ.λπ. προχώρησαν ΥΠΑΑΤ και ΑΑΔΕ.
Με την πληρωμή αυτή αισθάνονται πλήρως δικαιώμενοι οι πραγματικοί παραγωγοί που μετά από πολλά χρόνια βλέπουν τους λογαριασμούς τους να γεμίζουν…
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πληρωμή έχει ολοκληρωθεί και αφορά ένα ποσό ίσως και 600 εκατ. ευρώ. Τυχόν παρακρατήσεις που έγιναν είναι βάσει των δηλώσεων των παραγωγών.