Σήμερα στην αίθουσα πολιτιστικών εκδηλώσεων του Μεσοτόπο πραγματοποιήθηκε Γενική Συνέλευση του Αγροτικού Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Μεσοτόπου -Λέσβου για ενημέρωση πεπραγμένων για όλα τα θέματα -εργα -προγραμματα -σχεδιασμοι κτλ του Συνεταιρισμού!

Ευχαριστούμε όλους και όλες που ήρθαν και μας τίμησαν με την παρουσία τους…
Θα συνεχίσουμε τους αγώνες μας με σεβασμό ομόνοια και αλληλεγγύη για όλους τους ανθρώπους που ασχολούνται με την αγροκτηνοτροφια ..Οι Συνεταιρισμοί είναι φάροι ανάπτυξης και προόδου ….
Η Διοίκηση του Συνεταιρισμού εύχεται σε όλους υγεία δύναμη και πολλά κουράγια!!
Μάνος Κωνσταντιδέλλης