Ανακοίνωση για την απεργία
| ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ |
| Καλησπέρα σας Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι και καλή εβδομάδα.Οι εργαζόμενες –οι συμμετέχουμε και δίνουμε αγωνιστικά και καθολικά το παρόν στην απεργία που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 9 Απριλίου. Συλλογικές συμβάσεις & Πραγματικές Αυξήσεις στους μισθούς και όχι αυξήσεις κοροϊδία – Επαναφορά 13ου και 14ου μισθού τώραΣυνημμένα σας αποστέλλουμε τις ανακοινώσεις της ΠΕΓΔΥ και της ΠΟΓΕΔΥ, οι οποίες έχουν αναρτηθεί και διαδικτυακά στην ιστοσελίδα του Σωματείου μας. |