Ολοκληρώθηκε πριν από λίγη ώρα η συνάντηση εκπροσώπων της ΟΑΕΚ και της Ένωσης Ηρακλείου με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης στη Βάθη.
Με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γ. Γεωργαντά συναντήθηκαν την Τρίτη το μεσημέρι στο ΥπΑΑΤ εκπρόσωποι της Οργάνωσης Αμπελουργών και Ελαιοπαραγωγών Κρήτης (ΟΑΕΚ) και της Ένωσης Ηρακλείου και συγκεκριμένα οι Πρίαμος Ιερωνυμάκης και Μύρων Χιλετζάκης, αντίστοιχα.
Όπως δήλωσε στον ΑγροΤύπο, εξερχόμενος της συνάντησης ο κ. Χιλετζάκης, ο υπουργός δεσμεύτηκε να μην εξαιρεθεί η Κρήτη και συγκεκριμένα οι οινοπαραγωγοί από το πακέτο των ενισχύσεων για τον πρωτογενή τομέα λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, συνολικού ύψους 26,2 εκατ. ευρώ.
Με πληροφορίες από ΑΓΡΟΤΥΠΟ
