Στην Καρδίτσα θα πραγματοποιηθεί η πρώτη από τις τρεις οργανωτικές, περιφερειακές συναντήσεις με βίο-παραγωγούς και φορείς που διοργανώνει ο Σύνδεσμος Βιοκαλλιεργητών Θεσσαλίας (ΣΒΘ) τη Δευτέρα 23 Μαρτίου και ώρα 18:00 – 20:00 στην Πανεπιστημιούπολη Καρδίτσας (Βασιλείου Γρίβα 11). Οι άλλες δύο συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν στα Τρίκαλα (30/3) και στο Βόλο (2/4).
Η συνάντηση στην Καρδίτσα πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ποιοτικού Ελέγχου του Τμήματος Δασολογίας, Επιστημών Ξύλου και Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας καθώς και με τον Τοπικό Κόμβο Καινοτομίας για την Κυκλική Αγροτική Παραγωγή του έργου Biofarms.