Προσοχή πρέπει να επιδείξουν οι κτηνοτρόφοι της χώρας μας αυτή την περίοδο καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του Agrocretanews, παίζεται άσχημο παιχνίδι σε βάρος τους.
Ήδη φτάσαμε στα μέσα Σεπτεμβρίου και οι αγοραστές γάλακτος αν και καίγονται για πρώτη ύλη δηλαδή για αιγοπρόβειο γάλα, δείχνουν στους παραγωγούς και στις κτηνοτροφικές μονάδες πως δεν βιάζονται.
Σκοπός τους να παίξουν με τα νεύρα και την υπομονή των κτηνοτρόφων οι οποίοι καλούνται να μην βιάζονται και να μην ανησυχούν ώστε να επιτύχουν τις τιμές που θέλουν για να καλύψουν τα υπέρογκα κόστη.