Όπως ενημέρωσε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Μυλοποτάμου Γρύλλος Παπαδάκης:
Ο Κτηνοτροφικός Σύλλογος Μυλοποτάμου ενημερώνει τους κτηνοτρόφους ότι είχαμε συνάντηση και με τις δύο ένωσης Μυλοποτάμου και Ρέθυμνου στο δημαρχείο Ανωγείων και συζητήσαμε όσον αφορά στο κόστος παραγωγής και την τιμή του Γαλάτου και για τις ζωοτροφές καταλήξαμε και κλείσαμε τιμή γαλάτου για τη φετινή σεζόν με την ένωση Μυλοποτάμου και την ένωσης Ρεθύμνης την τιμή για το γάλα το πρόβειο 1,30.
Καλή αρχή για τον Κάθε Κτηνοτρόφο..