Κάθε αξιοπιστία κυρίως ως προς το θέμα των πληρωμών έχει χάσει εδώ και τρία χρόνια η Κυβέρνηση και το αρμόδιο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.
Το νέο Βατερλό με την επιστροφή του ΕΦΚ πετρελαίου προξένησε νέους κραδασμούς στη Βάθη φέρνοντας στα… κάγκελα ακόμα και τους πιο ήπιους γεωργούς – κτηνοτρόφους.
Το Agrocretanews ανέδειξε από την πρώτη στιγμή τις αρρυθμίες στην πληρωμή.
Μετά το σάλο που προκάλεσε το δημοσίευμά μας μαθαίνουμε πως το ΥΠΑΑΤ προσανατολίζεται σε νέα πληρωμή η οποία αν γίνει θα αφορά και πάλι ψίχουλα, αφήνοντας και πάλι δυσαρεστημένους τους αγρότες.
Και μη χειρότερα…